Zamknij

Dzieje linii kolejowej Mogilno-Orchowo - cz. 1, cz.2 i cz..3

07:17, 21.03.2024 M.P. Aktualizacja: 07:19, 21.03.2024
Skomentuj blog M. Przybylski blog M. Przybylski

Ostatnio głośno stało się około rozbiórki linii kolejowej Mogilno-Orchowo. Na nic zdały się apele, a nawet interpelacja (nr 5) do ministra infrastruktury zgłoszona 18 listopada 2023 roku przez posłankę Paulinę Matysiak. Roboty rozbiórkowe ruszyły, a w niedzielnych Zbliżeniach TVP 3 Bydgoszcz wyemitowała relację z protestu mogilnian, przeciwnych tej rozbiórce…

W części pierwszej i drugiej opisałem budowę linii kolejowej na odcinku Mogilno-Gębice (Marcinkowo). Dzisiaj ruszamy w dalszą drogę, opisując ostatni odcinek z Marcinkowa do Orchowa, przez Procyń i Różannę. Był to najdłuższy z dotychczasowych odcinków, który liczył 10,54 km. W artykule jest wiele ciekawych zdjęć, które zapewne Was zainteresują...

Zapraszamy do artykułów

Dzieje linii kolejowej Mogilno-Orchowo - cz. 1

Dzieje linii kolejowej Mogilno-Orchowo - cz. 2

Dzieje linii kolejowej Mogilno-Orchowo - cz. 3

(M.P.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu terazstrzelno.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%